Skolavslutning

 Igår efter jobbet stressade jag snabbt som tusan till Krylbo kyrka för att se Lovisa och Joels skolavslutning, hann precis på sekunden. De sjöng så fint så man jag tror föräldrarna pratade mest av alla i kyrkan, babblade på som tusan där bak medans rektorn och prästen tala. Men barnen sjöng fint iaf ;)
 
Lovisa slutar lekis
Joel slutar tvåan

Åkte sedan förbi syskonens pappa där de höll på att fixa sig inför deras skolavslutning. Fick order om att köra dom till deras bal för niorna så jag körde dit Amanda, Viktoria och deras kompis Alva. De var så fina så! <3

 Alva, Viktoria och Amanda

När jag släppt av dom gick jag ut och hejade på pappa och Anna som var där och lämna mina andra syskon Elin och Elsa som också slutar nian… fyra syskon som slutar nian samtidigt är inte illa heller. Dom var också super fina som vanligt så var kvar där ett tag och såg när de knäppte sina gruppfoton.

 Elin, Malin och Elsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0