Godnatt

 Jag har äntligen fått min nya telefon!!!! MEN jag kan inte använda den än :'( Mitt sim-kort är inte aktiverat och det är tydligen nått fel på comiviqs hemsida så det går inte att aktivera det tidigare heller. Aja, senaste den 31/3 ska det fungera iaf. Igår var vi till mamma och syskonen och blev bjudna på mat. Var en mycket trevlig kväll. Stefan följde sedan med oss hem och sov över. Idag har vi jobbat som vanligt och dagen har varit dryg. Känner mig helt slut i kroppen och klockan är inte ens nio än.
Nu har jag precis lagt en beställning på nya skal, skyddsplast och sladdar till mobilen. Längtar tills jag får igång den nu!!! <3
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med min fina och kolla på Arne Dahl.
Puss och godnatt på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0