Onsdag igen

I måndags fick vi spontant besök av mina syskons pappa Stefan, det var väldigt trevligt. Var längesen vi sågs nu så vart lite fika och prat. Igår sluta jag tidigare från jobbet för att möta upp Mattias vid BVC för att gå på föräldragrupp. Var lite intressantar denna gång, handlade om amning men jag hoppas nästa gång blir ännu mer intressant. Vill lära mig massor, men tycker inte det har vart så bra information hittills. Efter föräldragruppen åkte vi hem och gjorde lite mat och sen gick jag över till Ida en sväng. Kvällen avslutades med Farmen, Trolljägarna och Stalker.

Idag efter jobbet ska vi till min mamma och bli bjudna på tacos, det var allt för nu. Har lunch nu och vi har en liten baby på besök så ska flörta lite med bebben nu.

Puss och hej!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hos vilken mvc går ni?

Svar: Hej, vi går vid lasarettet just nu :)
Taas

2015-03-25 @ 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0