Update

 Oj vad jag är dålig på att blogga. Vad har hänt sen sist då?
Har inte orkat umgås med så många men har vart över till Ida en hel del, vi brukar se farmen ihop, det är liksom vår grej ;) haha! Även tagit en fika på stan med Emelie W som jag inte träffat på länge, var mycket trevligt :) Sen har min älskade kusin vart på besök så vi fick äntligen lite tid att prata igenom allt och umgås lite. Fått jätte fina kläder till vår lilla prins av både Ida och Emma. Se nedan, så underbart söta! <3
 
 
Jag och Mattias har även plockat isär hela barnvagnen och tvättat upp allt, var hur mycket olika bitar som helst så jag trodde aldrig att vi skulle kunna få på allt igen, men vi hjälptes åt och fick ihop det tillslut. Nu är vagnen så ren och fin som det bara går ;) Har även vart chafför åt min pappa, körde han till Sala för han skulle på en spelning och hämtade han sedan på natten. Vart lite fika hos honom med Elin och Elsa dagen efter sen.
Har tvättat bilen (det behövdes verkligen), inte tvättat bilen på nästan hela vintern ;o sen har jag storstädat lägenheten vilket också behövdes.
 
Vilket underbart väder vi har haft då hörrni, helt underbart. Sitter ute hela luncherna nu och steker i den fina solen.
Jag och Mattias var förresten på vår första föräldragrupp i måndags, var rätt stelt tyckte jag, och inte myhcket man lärde sig på först gången. Jag hoppas att det lättar upp och blir mer information och hjälp på de andra möterna. Nästa möte är på tisdag. Vi ska på föräldragrupp nu en gång i veckan i ca 6 veckor så någor lär man väl lära sig ;)
 
Hänt mycket på jobbet också sen sist, vi har ny chef och biträdande chef, vi har jobbat igen som galningar för att komma i fas med vissa arbetsuppgifter och nu börjar vi se ett slut och ett lugnare, normalare arbete. Har även haft mitt medarbetarsamtal och det gick bra, kan inte sätta så många nya mål för 2015/2016 då jag kommer gå hem om typ 3 månader!!! :o Kommer gå sjukt snabbt! Börjar min föräldraledighet med semester 4 veckor innan BF.
 
Ska väl avsluta det här inlägget med update om bebis. Den rör sig som bara den, sparkar och har sig så jag tillochmed har lite svårt att sova om nätterna ibland. Ligger jag åt ena hållet och sover så ligger han där och sparkar ner i madrassen och vänder jag mig för att han ska få spaka uppåt istället så vänder han sig om också och sparkar ner på den sidan istället. Haha, är lite sött också men inte alltid ;) Var på kontroll också för någon vecka sen och allt visade sig var bra, hon sa att det var en livlig kille vi hade, han håg bakom moderkakan vilket gjorde att vi kunde ha svårt att känna sparkar också sånt, men icke då.. det känner vi ändå ;)
Nu har magen även vuxit på sig och är skapligt stor, den tar emot när jag ska duscha eller böja mig ner för att ta upp nått, men det är bara att vänja sig för den kommer bli ännu större!!
 
Nu vart det ett långt inlägg, men det var allt för nu.
Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0