Vinkväll

Vilken dag, det regnade in på min plats på jobbet idag så var helt blött när jag kom imorse. Fick låna en annans plats under dagen och när man inte får sitta vid sin egna plats där man har alla dokument, pärmar osv så blir det väldigt drygt. Men men jag klarade mig igenom dagen. Åt god lunch på kingen idag men mina kollegor carina, Maud och emma. Trevligt som alltid! :) 
Ikväll har jag vart hos Ida och haft lite vinkväll. Vart bjuden på super gott alkoholfritt vin som jag lär köpa själv sen någon dag, riktigt gott! Det är när man har såna där kvällar som man kan sakna lite utelivet och vinkvällar med alkohol ;) men det här var riktigt trevligt de med <3 


Nu är det dags att sova om man ska orka med morgondagen. Då ska vi gå runt på bl.a Ikea hela dagen :)
Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0