Fotografering

 Söndag idag och jag känner hur det kittlas i halsen, börjar man bli sjuker trooo? ;( Har känt såhär ett bra tag nu men det verkar aldrig vilja slå ut helt. Aja, idag tog vi en rejäl sovmorgon och Mattias serverade lite gröt på sängen imorse. Mums! Vaknade inatt av vadkramp och jag var nära döden uplevelse igen.. fy vad ont det gör, det är hemskt alltså!!!
När jag väl kom upp ur sängen åkte jag till min kollega Maud som fotograferade mig med hennes linnen och underkläder som hon säljer. Riktigt sköna linnen som är perfekt nu när man är gravid dessutom. Man slipper ha BH som gör så ont nu när det skaver och trycker in i magen. Uschdå, så nu har jag med ett linne hem också som jag bytte om till direkt jag kom hem. Super skönt! :)
 
Ovan vart resultatet av dagens fotografering. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0