Falun

Imorse hade jag klockan ställd för skulle hämta min syster vid åtta tiden. Så upp och fixade de sista och klädde på mig och Thilo sen drog vi. Thilo som hatar att åka bil så var väldigt nervös för den här dagen. Vi åkte till Falun och hämtade massa saker så vi fyllde hela bakluckan, var till reglementet för hon ska vara med i hemvärnet och skulle ha saker till det. 
På vägen hem stannade vi till i Borlänge och kollade kupolen och babyproffsen. Köpte med en leksak till bilbarnstolen, en tröja och en mössa. 
Elsa och Thilo
Det gick faktiskt bra i bilen med Thilo också. Han tröttnade mot slutet men det kan jag förstå efter att ha åkt så långt. 
Fått låna en sån här stol till Thilo så här tränas det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0