Fors en vända

Igår var jag och Thilo förbi mitt jobb och hälsade på, var kul att se dom igen. Hann dock inte träffa andra lunchguppen då Thilo tröttnade ut och började bli hungrig. Så då åkte vi till karlbo och hälsade på Thilos farmor och farfar och hann få i oss lite i magen innan vi åkte till öppna förskolan. Trevligt som alltid på öppna med de andra mammorna och barnen. Mot kvällen sen när Mattias kom hem slockna vi tidigt i sängen, var helt slut. Idag har vi vart och hälsat på emelie och Linnea i fors. Var där nästan hela dagen så det var mysigt. 
Thilo håller på att käka på Linnéas hand :o
Thilo: kooom till mig och lek! Linnea: njaa, lugna ner dig lite va ;) 

Imorgon har jag bjudit hem de andra mammorna och barnen på fika och lek så det ser vi fram emot. :D 

Haft bondekväll med Ida nu, popcorn, te och en fin vän, kan inte bli bättre! 
Nu väntar jag in PH och sedan blir de pums i säng. 
Puss


Kommentarer
Postat av: S

Du håller dig sysselsatt ser jag :)

Svar: Ja det måste man. Annars kryper jag på väggarna hemma :p
Taas

2015-10-29 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0