Ny vecka

Min dator håller på att krångla som vanligt, försökt nu i en timme snart och hunnit bli trött och inte alls sugen på att blogga längre. Men ger mobilen ett försök nu. 
I fredags tog mamma Thilo över natten för första gången för att jag skulle få sova en natt. Och jag saknade honom så orroligt mycket. Låg och tänkte på honom hela kvällen och natten. Sov jätte dåligt också men var oroligt skönt ändå. Så tacksam över den natten, så tack mamma! <3 det hade gått så bra också så det känns skönt att veta att de fungerar. Jag och Mattias gjorde tacos och kollade idol på kvällen. På söndag morgon lyxade vi till det med en riktig frukost och passade på att storstäda lägenheten. Pussade massa extra på Thilo när han fick komma hem sen <3
På lördagen sen var vi över till mamma och Niklas och åt mat och sen följde Lovisa med oss hem och sov kvar. Tror hon vart kär i Thilo.
Söndagen var det också fullt hus, amanda kom förbi och hjälpte oss klippa thilos naglar.. Mattis vågar inte och av någon konstig anledning får jag aldrig till det där, Amanda får det däremot alltid att fungera! Haha räddaren! Sen kom pappa, elin och Elsa förbi en sväng, sen stefan och Emilia och sist men inte minst mamma. 
Imorse kom Ida förbi en sväng och hälsa på. Sen pappa och stefan kom och drack kaffe. Sedan Ann hann med ett besök hos oss också. Thilo har haft en trök dag idag, inte mycket som fungerade där heller. Hoppas på en bättre dag imorgon när vi ska på fyra månaders kontroll och öppna förskolan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0