Vilken dag

Imorse kom Lovisa på besök, skulle vara barnvakt då mamma jobbade lck Niklas skulle på möte. Thilo tycker om när Lovisa är här, då har han någon att leka med ;) 
 Senare skulle jag och Thilo iväg och handla vilket inte alls gick söm jag ville. Satte oss i bilen, Thilo var trött och skrek... Och bilen startar inte. Batteriet hade dött så försökte ragga en annan bil på parkeringen så jag kunde komma iväg. Men var ju inga folk ute knappt aå ringde min stefan då han kom och hjälpte mig tillslut. Åkte till Bds i skogsbo så de fick byta ut batteriet åt mig. Nu är vi äntligen hemma och Thilo har somnat på mig. När han vaknar så blir det att försöka fixa nån mat, svinhungrig och inte ätit på hela dagen ännu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0