Kalas

 Igår hade Mattias stopp dag på jobbet så jag och Thilo åkte till hans farmor och farfar och hälsade på. Var där några timmar och det var trevligt.
 
 
Idag har vi inte gjort så mycket på dagen jag och Thilo, mest tagit de lugnt. Thilo somnar för han är jätte trött, jag lägger ifrån honom för att få något gjort och han vaknar efter två minuter. Han blir sur för att han är trött men vill ligga i famnen... helst tutta. Han somnar om och jag försöker lägga honom och vi börjar om och sen fortsätter det så. Man får inget gjort vissa dagar alltså men jag älskar Thilo lika mycket för det ;)
Vi hade mys imorse.
 
När Mattias kom hem kom Emelie W förbi och hjälpe oss passa Thilo lite medans vi duscha och fixade oss lite. Sedan åkte vi vidare till Sara och Ove och firade Sandra min kusin som fyller år. Var en väldigt trevlig kväll.
Var till bästa Ida en sväng nu på kvällen också. Nu PH och sedan godnatt.
Puss och hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0