Loppis, spelning, lek

I lördags var jag, min lillasyster amanda och emelie w på barnloppisen och de hjälpte mig att shoppa. Slutade med två kassar kläder som fick följa med hem. Fina och fräscha kläder hittade vi. Men var grymt mycket folk där, stod i kö till kassorna minst 45 min :o sjukt! Vi var bland de sista ut och jag är super nöjd! :) 
 
På kvällen sen åkte jag, Mattias, Thilo, Elsa, Amanda, Emilia, stefan, mamma och Niklas till vatebo bystuga och kollade när pappa spelade. Lät väldigt bra och det var mer drag där än vad jag hade trott. 
Amanda och Thilo 
Pappa sjunger
Stilig Thilo var trött 

På natten sen sov Elsa över hos oss och vi körde hem de andra. Igår gjorde vi inte så mycket. Thilo hade en dålig dag så det tog mycket energi från mig. Tillslut fick jag ta bilen och åka runt för att försöka få honom lugn, det tog 1.5 timme innan han somna helt. 
Tränar nacke

Idag var jag och Thilo till emelie s och hälsade på henne, linnea och Elsa. Var en väldigt trevligt dag, vart kvar där fler timmar. Kul att umgås med någon på dagarna. Få ut och göra något. 
Små pluttarna 

Sen på kvällen kom Anna och Elin förbi och hälsade på. Fick en fin födelsedagspresent och en trevlig eftermiddag. Sist men inte minst var jag över till Ida nu på kvällen och drack en kopp te. Nu har jag nattat Thilo och ska sussa. Imorgon har Mattias stoppdag så då hoppas jag att Thilo kan vara på rätt humör också ;) 
Puss och godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0