Massage och idol

Igår var jag och Thilo på babymassage igen och det gick inge bra alls. Den tiden passade inte thilo alls, han var trött så ingenting fungerade. Men så kan det gå, får hoppas på en bättre dag nästa vecka. Satt kvar med de andra mammorna och deras barn eget mötet igen och det är alltid trevligt att sitta och prata och fika ett tag. 
På eftermiddagen när Mattias kom hem åkte vi till mamma och firade min lillasyster rebecca som fyllde år. Stort grattis till henne. 
Idag har jag och Thilo haft en underbar dag. Låg i sängen länge så vi båda fick sova ut lite grann. Den har han bara vart nöjd hela dagen. Suttit och lekt massor och han har vart glad = nöjd mamma! <3 försökte oss på lite massage idag igen men det gick inte vägen de eller, testa igen imorgon kanske. 

Nu på kvällen har jag vart över till Ida en sväng och sen kom mamma, joel, joakim, amanda, viktoria och Felicia över och kollade lite idol med oss, de åkte vid nio tiden så vi fortsätter myskvällen och snart säger vi godnatt. 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0