Min födelsedag och veckan

I tisdags fick vi besök av mina syskons farmor och hennes Kalle. Var kul att ses igen efter så lång tid. Vart lite fika och en trevlig kväll. Fick besök av mina syskon amanda, Felicia och Daniella spontant då också. Mattias fick reda på att han skulle åka bortanför Helsingborg på racing onsdag till söndag. Så det vart väldigt plötsligt men det gick bra. Jag har haft så bra hjälp här hemma så. Onsdagen kom min kompis emelie s och Linnea förbi och hälsade på. 
Så söta så, Linnea och Thilo <3
Jag skulle sedan till lasarettet på återbesök så då kom Mattias föräldrar över och passade Thilo en timme, de gick så bra så. Han blir ju bara mer och mer med och har börjat prata med oss, skrattar och myser. Så kul när man ser hans utveckling. 
Amanda och Felicia kom sedan över och sov kvar en natt. Vi åkte till min pappa på kvällen och firade av honom med kalas. 
Felicia åkte hem på torsdagen men amanda vart kvar hela veckan ut tills idag, har fått så otroligt mycket hjälp av henne. Har hunnit dammsugit, torkar golv och storstädat, tvättat och fixat massor. 
Fredagen tog vi en promenad med Thilo i vagnen och det gick bra, vi var ute i en timme. Brukar ju aldrig fungera för oss med vagnen men nu så vart jag så glad när de bara gick. Dock låg han och sov innan vi la han där så kan vart därför också ;) 
Vi var över till stefan och Emilia och hälsa på. Sen kom min lillebror joakim på besök mot kvällen. 
Lördagen gjorde vi inte många knop, Ida kom förbi en sväng och hälsade på. 
Träning på golvet
Var på föräldragrupp i torsdags också och träffade två av de andra mammorna, var roligt och se dom och deras söta barn. 
Myser hos moster 
Och idag är det min födelsedag, 24 år och börjar känna mig gammal ;)
Var över till stefan dit han hade bjudit över några av släkten. Mormor och morfar och mamma med syskonen kom. 
Fått fina presenter idag och så många goa grattulationer både via Facebook och sms. 
Mormor hade även stickat kläder till Thilo, han kommer bli så tjusig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0