Killen i centrum

Ja jag måste ju säga att man blir bra bebissugen när man får gosa med en liten. Men jag får faktiskt hålla mig lite nu. Vill iaf få sova hela nätter och sånt innan jag ens ska börja tänka i de spåret. Haha. Men de är först när man ser de små som man inser hur stor ens egna barn blivit. Thilo kändes superstor helt plötsligt ;) 
Vi var iaf ut och monterade i den nya bilbarnstolen idag och den är nog lite för stor för honom egentligen. Han kunde inte riktigt slappna av i den påväg till Ica. Så får se hur det går att åka med den imorgon. Får ta med den andra stolen utifall de inte funkar. 
Senare kom joakim, amanda och Felicia förbi och hälsade på.... Och då mår ju Thilo bra kan jag säga. Från att vara kinkig och tråkiga föräldrar som lagar mat till en super busig och glad kille ;)
Nöjd kille som ligger i mitten med all uppmärksamhet, livet :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0