Solig tisdag

Igår var vi på babyrytmik på förmiddagen och vi fick görs avtryck med fötter och händer som de skulle göra i gips, Thilo var inte så samarbetsvillig men det gick tillslut. Längtar tills vi får se dom, blir nästa måndag iaf :D kul att ha och spara! 
Vi åkte hem lite tidigare för Thilo var så trött, men när vi kom hem vägra han sova så vi gick ut och lekte lite i lekparken ute och de var kul. 
Sedan kom stefan och Emilia förbi och hälsade på :) när Mattias sedan kom hem från jobbet åkte jag och klippte mig. Var så skönt att bli av med barret ;)

Idag har det vart strålande sol så jag, Ida och Thilo tog en promenad på förmiddagen. 
Inte så vackert på mig, men Thilo är ju söt iaf ;)
Babblarna är grejer de

Sedan åkte vi till nordanö och lekte med Zoe och Viggo. 
Thilo var lite rädd för hunden som mathilda hade med men modiga jag fick ju försöka spela lugn och säga att de är okej... Det är ju BARA en hund. Haha, nej det var inte så farligt faktiskt, en super snäll hund så det gick bra även för mig. 
När vi åkte hem mötte vi upp Ann, Gerda, Tilde och Ella och åkte hem till oss och åt lite Thai till middag. Vart fullt ös där på kvällen också. En super bra dag och gjort mycket kul i de fina vädret. Stackars mattias har haft stopp lck fått jobbat och stått i, kom hem nu på kvällen och ska upp tidigt imorgon för en ny stoppdag. 
Nu är det dags att sova även för mig. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0