Söndag

Oj vad den här veckan gått snabbt. I tisdags tog jag och Ida en promenad och sedan kom hon med mig och Thilo hem en sväng, var trevligt. Senare åkte jag och Thilo till öppna förskolan och träffade de andra lekkompisarna. Var super längesen vi var där så det var kul. Dock var Thilo lite avvaktande till en början, börjat bli blyg för nya människor. 
Onsdagen var vi till babysimmet i vanlig ordning. 
Torsdagen var jag och Thilo och hälsade på Gerda, Tilde och Ella på dagen. Gick verkligen super bra med Thilo där, han älskar ju att leka med lite äldre barn har man märkt. Gillar att busa med Tilde, samma med mina syskon Lovisa och Joel tycker han om. Är nått de där barn emellan ;) 
Jag höll i Ella och Thilo blir avundsjuk så ska han direkt upp i mitt knä också, sötnos ;p
I fredags tog vi det lugnt hemma jag och Thilo, åkte sedan och klippte min lillebror joel på kvällen. Jag och Mattias avslutade sedan kvällen med lite pizza och filmmys. 
Igår var den efterlängtade barnloppisen som jag längtat till såååå länge! Jag, amanda och Felicia åkte dit och de hjälpte mig. Första gången vi kollade på klockan insåg vi att vi redan vart där i nästan tre timmar och tiden bara flög iväg, vi var bland de sista ut. Haha! Men vi fick en hel del med hem. En och en halv kasse iaf. Lite trökigt att ju mer man kommer till de större storlekarna desto slitnare blir kläderna. Hittade en massa fint men jätte mycket var både fläckigt, hade hål och var väldigt nopprigt. Var som roligast när man letade de minsta storlekarna, de är ju knappt använt så jätte fina kläder finns där. Åkte hemifrån vid nio tiden på morgonen och kom hem strax efter tre så vart borta rätt länge. ;)
Lite av kön

Åkte sedan till karlbo och hälsade på Mattias föräldrar, Mattias och Thilo var där. Sen på kvällen hade jag och Ida speepover. Jag sov hos henne på kvällen för att få sova en hel natt. Vi hade riktigt mysigt. Åt popcorn, chips och godis med coola till en riktig tjejfilm.... I pyjamas. Mysigt! :D 
Låg i sängen till halv tolv dagen efter det var så himla skönt, dock hade jag kunna sova fler dygn i rad tror jag. Hade huvudvärk när jag vakna och var fortfarande helt slut. Men så underbart att fått sova så länge. 

Och nu är helgen slut också, Mattias börjar jobba och vi har babyrytmik igen. Idag har vi vart till mamma och syskonen och hälsat på. Jag har haft en telefondejt med Anna och nu ska jag sova. Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0