Valborg

Idag har jag, Thilo, Amanda och Felicia vart på koutsläpp i Hedemora. Var inte riktigt som jag trott, haha. Skulle egentligen haft stövlar och egentligen en terrängvagn. Fick bära vagnen genom skogen och snubblade runt där, vagnen luktar koskit men vad ska man förvänta sig egentligen, haha. Är ju ändå KOutsläpp. Aja, det gick bra ändå, Thilo var dock trött så han somnade av när kossorna äntligen blev utsläppta. Var nästan en halvtimme försenat då det var så mycket folk. Vi var där en timme innan de börja, väl förberedd så det blev en lång dag där ute, fler timmar vart vi borta. 
Fint väder fick vi
Och de drog mycket folk
Utslagen Thilo 
Efter de åkte vi till mamma och firade Lovisa som fyllde år. Vart kalas där och hon fick lite presenter. Nu är Mattias iväg till min pappa med stefan och joakim och de dricker lite. Jag natta Thilo idag och de gick inte som jag ville men nu sover han iaf och jag ska görs detsamma. 
Puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0