Sala lekpark

Nästan en vecka sedan sist, (igen) haha. Men har hunnit med en hel del den här veckan också. Jobbat i vanlig ordning och de har gått bra. Tre veckor kvar nu tills jag går hem igen. Kör FaceTime med Thilo nästan varje dag på lunchen ;) <3
Har hunnit träffa lite kompisar, min syster Elsa har sovit här, grillat, vart på Linneas 1 års kalas och ja lite smått och gott! Idag har jag och Thilo vart till Sala lekpark med Sara, Emma, Alvin och Zoe. Busat runt där och sedan stannade vi och badade lite hos zoe och Emma innan vi åkte hemåt. Ikväll har Emelie H kommit på besök, så vi har lekt lite med Thilo och sedan när han somnade så hade vi loge myskväll med snacks och tjejsnack ;)
Här kommer lite bilder sedan sist.

Fick den här bilden av Mattias när jag var på jobbet. Thilo hade krypit upp hos Elsa och myst in sig. Mostrar och morbröder är bäst tycker vi <3

Kalaset hos Linnea :)

Vart bjudna på tacos hos mamma igår

Dagens kort Sala lekpark och plaska vatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0