Söndag

Nu har vi sjukstuga här igen, fy vad vi är sjuka heeeela tiden, det tar aldrig slut. Har nog aldrig vart såhär mycket sjuk tidigare. Lagomt när man börjar känna sig kry så slår det till igen. Thilo är jätte snuvig och kinkig och jag har ont i huvudet och är förkyld jag med. 
Lägger ut lite bilder sen senast :)
Jag sitter och sorterar thilos kläder och har min hjälpreda med mig
Mysigast som finns när han får ro och bara vill ligga nära och ta det lugnt <3
Snodde kortet från pappa, var där förra helgen och vart bjudna på tacos. Väldigt trevligt. 
Lite mys hemma på dagen, bädda ner sig på golvet och kolla Barnkanalen ;)
Har ägnat fler dagar åt att sortera ut kläder som han vuxit ur och kläder som ska in i garderoben. Har så otroligt mycket och jag älskar det! Men har insett att vi inte kan behålla allt så därför har jag börjat sälja av en del. Igår hade jag lite loppis här hemma och fick in runt 400kr men har väldigt mycket kvar!!
Min glada prins, vad gjorde jag utan dig <3
Har varit och fotograferats av ni vän emelie också, fått några kort som hon redigerat klart, väntar med spänning på resten :D så duktig! 
Bus <3
Thilo har ramlat ner från sängen igen och slog i sig ordentligt, resulterade i blåmärke i pannan och slog upp läppen. Så nu lever vi i en stor spjälsäng, funkar ett tag till, han har ju börjat ställa dig mot kanten nu så snart klättrar han väl över det där också. Han kryper ju på som bara den nu också, snabbt går det vill jag lova. Kryper efter en vart man en går i lägenheten nu. ;)
På tal om nått annat så har jag iaf börjat gymma lite smått igen nu, men nu blir det väl lugnt ett tag igen när man åkt på förkylning. 
Puss och hej så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0