Uppdatering

Förra veckan var vi som sagt sjuka och fanns inte mycket ork till annat. Den hör veckan har rullat på också kan man säga. Dagarna baga flyger förbi. Vad har hänt sen sist då? Har haft massa besök och vart och hälsar på folk, det tycker jag om. Måste göra någonting hela tiden ;) vart på babysång, öppna förskolan och babysim också i vanlig ordning. Thilos farmor var med på babysimet senast och de var uppskattat. 
Thilo fick testa simma helt själv med puffar för första gången han älskade det! Var super duktig också, skulle hitta balansen men vickade såklart framåt lck bakåt lite i början men sen körde han sig. Dock var barnen väldigt trötta efter de för de var ansträngande. Men de gick bra tyckte jag :) 
Tilde och Thilo kollar på tv hos farmor och farfar, thilo trivdes bra i sacosäcken. 
Vi har vart på Linnéas dop också. Så fint och god fika vart de. Tack bästa ni för att vi fick vara med på er speciella dag! <3
Thilo var skinnklädd ;)
Utgång på torp har jag hunnit med också med Ida. Hade en super rolig kväll med en bästa vän! Dans och skratt bestod kvällen av <3 träffade även på massa vänner ute så kvällen kunde inte blivit bättre! 
Vart och hälsat på Gerda, Tilde och Ella igår, mycket trevligt! 
Nu vaknar min lilla herre, skriver mer en annan dag.
Puss och hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0