Date

Kan inte sova!! Mattias ligger och snarkar här bredvid så jag ger upp och kör ett inlägg. I fredags levde Thilo rövarn hemma, han fick span på skostället i hallen och inga skor fick stå där uppe tydligen. Han kasta ner, jag tog upp, han kasta ner och så fortsatte de ;)

När han hade sovit sin middag åkte jag med honom till sin farmor och farfar där han skulle sova för första gången. Jag åkte sedan till stan och mötte upp Elin som följde med mig och köpte smink. Så en massa nytt vart de och 700kr fattigare... Att smink ska vara så jävla dyrt! Tur de räcker länge iaf. :)
På kvällen sen gick jag och Mattias ut på olearys och åt middag, super mysigt! Vart en kall öl till också ;)
När vi kom hem kollade vi på en super bra film. Skrattande mig igenom hela filmen :D
Vacation hette filmen, kan rekommendera den!

- Trailer

På lördagen kom mamma, Lovisa och Joel förbi så hjälpte mamma med sminkning och sedan åkte jag och hämta min älskade lilla kille i karlbo. De hade gått super bra och inte en tår hade kommit. De hade badat, lekt, busat och natten hade gått jätte bra. Så duktig kille så <3

Idag har jag vart och spelar lite kort med syskonen och jag vann ju såklart ;) haha dom kalla de nybörjartur men det tror jag inte :')
Sen har vi bara plockar lite här hemma, ätit pizza också.
Thilo sprang runt med en stoooor pizzabit i munnen och såg ju så rolig ut

Min toker <3

Leka i skåpet är också alltid roligt ;)
Nej nu måste jag försöka sova, imorgon ska de packas, handlas och fylla husbilen för på tisdag åker vi på semester till Furuvik. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0