Uppdatering

En vecka sen jag bloggade nu då, dagarna går så sjukt snabbt ju. Mattias jobbar sista veckan nu sen ska vi ha en vecka ledigt tillsammans innan jag börjar jobba igen. 
Vi har vart och badar i sjön några gånger sedan sist, vart på kalas, haft besök och hälsat på folk. Det har gått i ett hela tiden. Mattias har vart till P&L och jag har vart ut på torp med Ida en dag. Thilo har sovit till tio, halv elva vissa morgnar så jag tror att han äntligen förstått vad riktig sovmorgon är ;) han har även vågat släppa min ena hand nu och vinglar runt med ena handen nu, ser så roligt ut när han vinglar fram, så söt! 
Grusplanen hos farmor och farfar
Misshandel på gång
Mostrar och morbröder på besök är alltid kul
Premiär med solbrillorna och kladd runt munnen såklart ;) 
Kalas för Viggo 
Här var vi på power meet, precis bär vi satt oss börja de spöregna, alltså var helt sjukt. Vi var tvungna att springa och gömma oss under bron där de var smetat med folk. Vi gav iaf upp och åkte hem utan att ha sett några bilar, var ju knappt nå bilar ute pga vädret. Aja, de var en upplevelse iaf ;)
Här var jag fixad för utgång
Vart planerat i sista sekund som vanligt och vi kom ut till krigen när Jill Johnson spela sin sista låt. Men vi var mest ut för att dansa så vart en perfekt kväll. 
Tjärnsjön
Nu har jag passat på att blogga lite då Thilo sover. Beroende på vädret ska vi till Säterdalen idag på bilträffen, det ser lovande ut nu iaf :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0