Kalas

Det här har vart en bra natt och dag. Thilo sov först i sin säng till kl 6.00 då Mattias åkte till jobbet. Hur skönt :D sen sov vi till kl åtta då vi båda vakna av arbetarna utanför lägenheten. De låter ju verkligen förjävligt... Låter som de är inne i sovrummet och bygger. Ingen utav oss kunde fortsätta sova. Gick upp och lekte lite och tog en vända ner på stan och köpte present. Sen hem och Thilo sov bra på dagen. Han har vart så snäll och nöjd hela dagen. Mamma, Lovisa och viktoria kom och hälsade på också. Hjälpte mamma med sminkning och sen vart de lite surr, trevligt :) 
När Mattias kom hem sen åkte vi och hämta upp min papp och vidare till långshyttan där de var kalas för min kusin lina. Var väldigt trevligt och vindar ute så var kul för Thilo att krypa runt, han fick med sig lite leksaker hem också. 
Äta sten måste man ju bara testa heeeela tiden numer. 
Haft samtal med dietisten idag och de var inte helt nöjd med viktippgången, skulle höra med en annan läkare och sedan återkomma nästa vecka. 
Sen att han hostade kunde vara vanan att dricka, vi skulle köra med vanlig nappflaska någon månad nu bara så han får in vanan ordentligt där till en början. 
Nu på kvällen när vi kom hem har jag haft telefondejt med Anna och sedan druckit te med Ida. Kort och gott, en väldigt bra dag. Nu ska jag sova, godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0