Kalas

Idag har jag kunnat sålt min son, gratis! Haha nej skämtosido! Men vi har inte riktigt vart överens kan man säga. Jag la mig till sängs runt tolv igår och har alltid så svårt att somna så låg vaken till två tiden så Thilo vakna. Och du brukar han somna intill mig och jag brukar somna direkt. Men inatt var han pigg när han vakna, och skulle härja runt. Vi låg seriöst vakna fler timmar. Vid kvart i fem gick jag ut med honom till Mattias eftersom hans klocka brukar rings vid fem, så Thilo fick leks lite med honom en timme där på morgonen. Vid sex somna han och vakna igen vid sju. Somna sedan intill mig och vi sov till nio tiden. Sen har vi vart vakna hela dagen, han brukar somma vid 12 men nejdå. Han har vart surig hela dagen vilket jag förstår för de har jag med vart... Men han har vägrat sova. Somnade lagom vid 14 tiden då Mattias kom hem och jag skulle till tandläkaren. Sov dock bara 20 min men de förstod jag väl, ;) 
Var till tandläkaren då och sedan tröstshoppade jag lite efter på Lindex. Massa fina kläder fick följa med hem till Thilo. Han blir ju hela ett är nästa vecka så då får man lyxa till det lite. 
Leker hemma 
Senare åkte vi till karlbo och firade Mattias mamma som fyllde år. Vart bjudna på god smörgåstårta och fika. 
Kläderna ser lite stora ut på Thilo ;) men lika söt för de <3
Thilo med sina kusiner 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0