Lekparken

Igår var vi till BVC jag och Thilo för ettårskontroll, han fick sprutor som inte var så populärt :'( 
Sen hade han rätt mycket vatten i ena pungkulan så de ska vi hålla koll på. Och sedan hostar han nästan varje gång han dricker vatten så de ska vi kolla upp. Sen ligger han ju på den lögsta viktkurvan hela tiden så han skulle fortfarande behöva upp lite mer. Väntar på att dietisten ska ringa idag får vi se hur vi ska gå vidare. 
Thilo pissade ner hela mig också under besöket så vart blöt både på tjocktröjan, linnet, byxorna och trosorna, inte sådär jätte mysigt. Haha! Men åkte sedan och lämna Thilo hos hans farmor och farfar så de fick vara lite barnvakt medans jag passade på att göra lite ärenden. Städade bla undan massor hemma så det ser fint ut nu igen. Butt sängkläder som vart nerkissade och nerspydd. 
Jag och Thilo var till Karlbergsparken två gånger under måndagen och de var super kul tyckte vi båda. Första vändan var vi dit själv efter att vi handlar. Andra gången vart mor kvällen då Mattias kommit hem. 
Duachade lite på kvällen 
Även börjat träna lite på pottan, dock på denna bild har han blöjan på då de vart som hastigast när jag själv satt på toa och han ville upp till mig. Slängde upp honom där istället. Han tycker medt att de är kul att sitta där och dansa och sjunga och inte de man egentligen ska göra där ;) haha 
Tänk bort Mattias bränna ;) 
Kul leksak han fick i födelsedagspresent av farmor och farfar. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0