Godnatt

I helgen så var jag på Afterwork med jobbet och hade en himla rolig kväll. Mat på olearys, dans och skratt. Super kul! På lördagen så åkte Mattias till Ludvika med sina kompisar och var på krogen så då hade vi bara myskväll hemma. Min lillasyster viktoria har vart hos oss och sovit fler nätter i veckan så hon och Thilo har lekt massor också. :) 
Har fortfarande ingen bil så en del promenader blir det ju nu. Vart ut i snöstorm och plogat mig fram men jag får ju motion iaf. ;) 
Det går mycket bättre med Thilo i vagnen nu så de är skönt. 
Token tar lite selfies ;D

Och nu är det stå som gäller, han ska stå mot allt och blir överlycklig när han kommit upp, sekunderna senare släpper han och ramlar oftast bakåt och blir ledsen. Är ju skit jobbigt för en annan och stå bredvid, jag vill ju bara att han ska sätta sig ner eller att jag står bakom och håller i men jag måste ju låta han försöka själv också... Men de är svårt. 
Och så mammig som han är nu har han nog aldrig varit, han ska sitta på mig hela tiden och följer efter mig vart jag än går. Går super bra när han är med sin pappa eller någon annan själv, men kommer jag in i rummet så ska han till mig. Det är ju lite mysigt också måste jag ju erkänna men kan bli jobbigt också ibland ;) sen har han börjat kasta bakåt med huvudet så fort han blir arg. Och är han i sängen och skriker så kastar han sig åt sidorna och slår i huvudet i sängkanten. Mycket som händer nu ;) 
Premiären av tandborstning, fösta tanden måste bli ren! Han älskar att ha tandborsten i munnen och suga på, gott med tandkräm :p 
Nu ska jag sova, hann med en liten uppdatering iaf. Ligger i sängen nu och hoppas på ännu en bra natt. Thilo har somnat vid åtta och vaknat första gången vid halv 5/5 två dagar i rad nu. Rena drömmen ju! Dock vill han ju upp tidigare då också när han fått sovit bättre på natten. Så vid 6-halv 7 har Thilo tröttnat på att ligga i sängen ;)
Aja, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0