Lasarettet

Oj vad tiden går snabbt, redan gått en ny vecka. Jag säger alltid att jag ska bli bättre på att uppdatera men jag verkar aldrig kunna hålla det ;( i onsdags var vi på sista gången av babysimet steg 2. De fick åka rutschkana för första gången. På magen och med huvudet först, dukning när de kommer ner i vattnet ;) gick så bra så. Han kan även simma själv med puffar nu och simma från kant till kant. Även börjat förstå att man ska simma tillbaka till kanten när man kommer ner i vattnet. Duktig kille! <3 redan nästa vecka börjar steg 3 som vi såklart anmält oss till! 
Thilos diplom

Vart så underbart väder nu fler dagar så jag och Thilo kunde tillochmed sitta på balkongen utan jackor, hett i solen. 
I veckan har även viktoria sovit över föer nätter och även amanda en kväll, super trevligt med lite syskonbesök. 

Thilo har vart jätte dålig i magen nu snart två veckor och igår och idag hade de även vart blod i blöjan så ringt BVC och vårdcentralen igår, fick akuttid idag till vårdcentralen. Så jag åkte med Thilo dit i förmiddags och de gjorde massa prover och undersökte. De misstänker att han är mjölkallergiker, så nu har de skickat remiss till Falun lasarett och vi väntar på en tid för provtagning. Så himla drygt att man ska behöva åka ända till Falun varje gång de är nått. Mattias har även lite svårare att ta ledigt från jobbet nu så då får man åka själv eller ragga med någon annan.....
Aja, tycker synd om min lilla älskling, att de alltid ska vara nått knas. Vi ska försöka med mjölkfri kost nu ett tag framöver så får vi se om de blir nån förbättring. <3

Var sedan och hälsade på pappa en sväng idag, blev bjuden på te och lite trevligt prat. Som ni ser har jag gjort lite grann idag iaf, har äntligen bilen klar nu så nu jäklar kan jag åka vart jag vill :D
Puss och godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0