Lekparken

I tisdags hade vi besök av Emma och Zoe, lekte och hade de mys. 
Här går och står vi mest hela tiden ;) 
Jag och Thilo var ute på balkongen och han ska ju klättra upp på de mest konstigaste ställena ;)
Onsdagen var det babysim och sen var jag på stan och shoppade. Shoppade alldeles för mycket, med fick med massa fint hem. Måste dock rensa min garderob så jag får plats med sommarens nya kläder. 
På kvällen var det Afterwork med jobbet så Elsa kom förbi och stylade mig och sen drog jag ner till olearys och träffade de andra. Hade en trevlig kväll men gav mig i tid för en gångs skull. Ingen krog som hade dans så det var lite tråkigt men de får bli en annan kväll. 
Sov sedan hos stefan för att inte bli väckt på natten. Thilo och Mattias hade dock haft en väldigt jobbig natt så har lite ångest för att jag var ut. 
Idag har det vart underbart väder igen!! Mattias har vart ut och åkt mc hela dagen så jag och Thilo drog till fors och hälsade på familjen Stridh. Vi drog till lekparken och hade en underbar dag. 
Vart så himla skönt att lekt ute hela dagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0