Mår bra

Snart är de helg igen, shit vad veckorna går snabbt! Veckan har vart bra hittills, eller Thilo har sovit dåligt nu två nätter. Han har legat mycket vaken och snackat och sparkat oss i ansiktet och klättrat runt. Inte vart ledsen men bara vart vaken och härjat. Igår var jag, Amanda, Felicia och Thilo till Sala och köpte lite presenter och shoppade lite. Thilo fick två par skor och en hatt med sig hem. 
Idag har vi vart och firat lilla Zoe som fyllde 1 år idag, stora tjejen <3 
Lekte och busade hela förmiddagen. Sen kom min bror Stefan på besök när vi kom hem och sen kom Amanda och Felicia över. Klippte Amanda jätte kort, men de vart bra ;D 
I måndags kom min kusin Emma och hälsade på och Elin och Elsa. Köpte lite glass och softa på balkongen. Kort och gott, de har vart en bra början vecka och den kommer nog fortsätta så. Nu längtar jag tills på lördag då det blir utgång och massa dans med fina vänner! 
Imorgon ska vi till BVC för längd och vikt, troligtvis visar de en bra ökning av vikten. 
Förövrigt rullar allt på, känns som livet börjar gå åt rätt håll. Mycket börjar gå enklare och ja det känns bara bra. :) 
Nu ska jag sova snart, puss och godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0