Pool

Igår kväll hade vi softhäng på balkongen, så otroligt skönt att sitta där ute nu när de är så varmt. Thilo kan krypa runt där och han tycker om att vara på balkongen. 
Sjunger imse vimse spindel 
Selfies är kul ;) 

Sen på kvällen var jag över till min bror en sväng och sen fick jag och Ida för oss att gå ut sådär spontant, bestämde oss halv tio för att vi skulle ut och dansa. Haha. Hem och hämtade grejer och sen låna dusch av Ida, fixa sig och klä på oss. Vart klara strax efter 23.00 så då var de bara dricka ett glas och sen gå ner på krogen. Mötte upp Melinda och viktoria där också så de vart dans hela kvällen. Var kul! :D 
Idag har Mattias vart till garaget och jag och Thilo har vart till fors och hälsat på emelie, Linnea, Elsa och Elin som var där. Riktigt trevlig dag. Vart där hela dagen, invigde nya poolen som jag köpt till Thilo också. Dock vela han inte bada nått idag, inte på humör för det ;) han och jag satt mest i skuggan men de andra knattarna badade för fullt. Thilo var helt slut när vi åkte hem där på kvällen så han somnade i bilen, som tur var gick de bra att natta han ändå när vi kom hem. 
När vi kom hem fick Thilo bada i diskhon för första gången, och de vart som jag trodde, blött ÖVERALLT ;) haha
Dags att sova, puss och godnatt 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den där sista bilden blir ju perfekt till studentplakatet sen ;)

Svar: Hahaha ja de var bra idé ;D
Taas

2016-05-11 @ 15:49:58
URL: http://emeliewahlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0