Torsdag

De håller ju på att bygga utanför oss så de dånar verkligen i hela lägenheten. Försökte få Thilo att somna på förmiddagen men var helt omöjligt. Han var jätte trött men vaknade till hela tiden så vi åkte till fors och hälsa på Jessica G. De bodde verkligen super mysigt. Tog en promenad med vagnen och Thilo somnade, sov sedan ute i nästan två timmar så vi fick tid att sitta och snacka om allt mellan himmel och jord. 
Såhär ser det ut på vår lägenhet nu
Köksfönstret 

När vi kom hem igen var jag barnvakt till Lovisa och Joel. Perfekt när de kom förbi då hann jag städs undan lite, tvätta och fixa maten. Perfekt! ;)
Senare på kvällen kom Emelie W förbi och hälsade på, alltid lika kul! Drack lite te och busa med Thilo. 
Thilo har ätit super bra idag så jag är så nöjd, han har ätit både torsk och potatis med grönsaker, köttfärssås och spagetti och korvstroganoff och ris idag. 
Sist men inte minst hann jag över till Ida ikväll igen. Nu kollar vi outsiders och sen blir det ex on the beach. 
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0