Bröllop

Det har vart fullt upp den senaste tiden kan jag säga, men det här inlägget tänkte jag iallafall tillägna bröllopet som vi var på förra helgen. Anna och Håkan var de lyckliga paret och de vart en helt underbar dag. Så mycket kärlek och de var så fina tillsammans. Önskar dem all lycka! Dagen började med att farmor och farfar kom till oss och tog med Thilo hem då han skulle bara där. Sedan åkte jag och Mattias mot Rättvik i husbilen. När vi kom dit fixade vi oss och sedan åkte vi till bygården där vi skulle mötas upp allihopa. Åkte karavan med raggarbilar till kyrkan där vigseln höll.
Sedan åkte vi Crusing i rättvik och tillbaka till bystugan där de vart mat och underhållning. Dans och en massa skoj! En helt perfekt kväll och jag och Mattias sov i husbilen över natten. Dagen efter vart de restfest och presentöppning. Stort tack till paret berg för att vi fick vara med på er stora dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0