Nått på gång

Idag är en spännande dag, det är lite på gång men det får ni höra mer om sedan! Jag är spänd iaf! :D Thilo sover just nu, dåligt väder så vi har bara vart hemma ännu. Min syster viktoria har långt hål nu så hon är på besök och sedan kommer thilos farmor förbi en sväng. Nu ska jag plocka undan lite och hänga tvätt. Men först lite bilder från idag.

Han har blivit så duktig på att leka lite själv nu när han lärt sig gå själv, han har fått upp ögonen för den här gåvagnen som van inte alls vart intresserad av tidigare. Nu lastar han upp saker på den och går fram och tillbaka. Stannar till ibland och kollar på tv:n :p

Katten ska även vara med nu hela tiden, mauuu säger han och pussar nallen och han får följa med på hans bus

Thilo gick iväg till sovrummet och kom tillbaka efter några minuter med mina badkläder runt huvudet. Då har han rotat lite i mina lådor, trosor och bikin ska bara runt halsen tycker Thilo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0