Onsdag

Igår kom Gerda och Ella över på morgonen och de passade Thilo medans jag var iväg och gjorde lite ärenden, sedan umgicks vi hela dagen och åkte till karlbo efter barnen sovit och hälsade på barnens farmor och farfar. Åt mat där och vart kvar till kvällen. Mattias hade stopp på jobbet så jobbade och kom sedan mot kvällen.

Idag har vi vart hemma mest jag och Thilo. Amanda var barnvakt ett tag medans jag och Mattias var iväg på ett möte. Nu på kvällen har jag och Ida haft bondekväll, äntligen har de börjat igen! :D

Nu är det dags att sova snart, lite uppdatering om Thilo är att han börjat gå ännu mer själv nu. Han vill gärna inte släppa mamma men de går verkligen framåt nu. Vi var på viktkontroll förra veckan och han vägde nu 8500g så vi fortsätter med tillskotten vi har tillsvidare. Ny kontroll om en månad igen.
Gud vad veckorna går snabbt, snart är vi inne i oktober... Och jag längtar till Ullared <3
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0