God jul och gott nytt år

Nu ska jag äntligen ta tag i de här, julafton, nyår, flytt och massor har hänt sedan sist. Här kommer massa bilder från senast.

Alla julklappar vart inhandlade precis i tid. Ida var förbi innan jul och gav både mig och Thilo julklapp. Vi vart så mysiga så, och thilos första julklapp ;)

Mysiga myskläder! <3
Sedan vart de dagen för jul och då var vi överbjudna till pappa på middag och så bytte vi julklappar. Var en trevlig dag! :)

Fick se lite gamla kort hos pappa också när vi var små.

Efter vi vart hos pappa var de ju den årliga uppesittarkvällen som vi i vanlig ordning hade med lite vänner. Enoksson, Ersson, Andersson, hans tjej plus barn och Amanda var här och vi spelade lite Bingolotto och åt gott. Men inte vann man nått den här gången heller :'(

Julafton startade hos Gerda och Danne med familj och Ann och Ronny. Frukost och lunch blev de där och så kom jultomten med julklappar.

Sedan var vi till mamma och Steve med alla syskon. Jultomten kom även dit och en himla massa julklappar vart de.

Juldagen var vi helt slut efter en super bra och trevlig julafton. Vi tog de lugnt hela dagen och packade upp de julklappar vi fått. På kvällen sedan gick jag ut med Wahlund och Malle, lite förfest och sedan torp. Var en kul kväll men väldig mycket folk ute.

Vi har haft besök av Lovisa också och Thilo tycker de är så kul att leka med henne.

Tokthilo har noja på att ha mina kläder på sig ;D
Mattias har sedan jobbat hela veckan vid mellandagarna. Så jag och Thilo har pysslat lite hemma, vart till kupolen och Ikea med syskonen, hämtat och monterat nya soffan.

Nyårsafton var vi till mamma och åt middag och sjöng kareoke. Sedan hem och natta Thilo. Vi satt uppe till tolvslaget och kollade fyrverkerier på balkongen och de var faktiskt en hel del.

Sedan har jag och Thilo vart och hälsat på bebis, 6 dagar gammal. Emma och walles lilla prins. Så söt och Thilo hade saknar att leka med Zoe märkte man. Var en mycket trevlig förmiddag.
Jag och Mattias tog Thilo till badhuset i förrgår också, var riktigt uppskattat tycker vår badälskare ;)

Lovisa kom till oss igår också och sov över. Både joel och Lovisa ska sova här inatt också när de är vintercrusing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0