Semester

I helgen som var var vi barnvakt åt Lovisa så hon sov hos oss. Vi var då till Visentparken och mötte upp Emelie, Elsa och Linnea där. Vi hade tur med vädret ändå, började regna lite senare så då var de bara att kasta ihop allt och springa mot bilarna ;) 

Här kommer lite blandade kort från den helgen 

I måndags var vi till kupolen med Emma, Zoe och Bruce. Var in på IKEA också. Bra dag och hittade lite bra grejer ;) 

Idag har jag var barnvakt år Zoe, och Thilo har vart så glad över de. De leker så bra ihop! Synd de är så drygt att lägga upp videoklipp här annars hade jag ett så roligt klipp på dom. Efter vi ätit hemma så fick dom sitta båda barnen i vagnen, och gick till caféet. vart trångt men de båda verkade trivas ;D 

För övrigt så har jag ju semester nu!! Eller föräldraledigt har jag nu två veckor först och sedan fyra veckor semester. Så 6 veckor har jag på mig att hitta på massa skoj! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0