Massa bilder

Lite foton  tänker jag bjuda på sen sist jag skrev. Thilo har lekt med Zoe <3

 

Jag, Ida, Felicia och Joakim har vart till Ullared och shoppat. Som jag längtat till De, vi fyllde upp bilen kan man säga. Hade en mycket lycklig liten semester. 


Ovan är en del av mina fynd :)


Vart hos mamma och grillat och lekt med Tilde och Ella. 


Vi har haft min syster Viktoria på besök fler nätter och de här vart uppskattat av speciellt Thilo. Springer och ropar "toooooola" som betyder Viktoria ;)

Vi har även vart och hjälpt mamma i caféet, målat bla. 

Sen åkte Jag, Mattias, Thilo, Ersson och Amanda på Rättviks marknad och shoppa lite. Målar och fixat i garaget. 

Har vart till Falun lasarett med Thilo och Ann, läkaren har satt upp oss på väntelista för operation av Thilos öga då nu bara väntar vi. Vi ska fortsätta använda ögonlappen tills dess fast bara 30 minuter om dagen. Jag har börjat bli sjuk igen men kan inte vara hemma mer nu så får kämpa på ändå. Jag har även fått min nya telefon, Samsung 8s och vi är inte riktigt vänner än ;) nu ska jag väcka Thilo och fixa oss för jobb och förskola. Puss och Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0