Gymmade

Igår vart det först jobb, en en lite jobbig sak hände ^^ Jag satt mig på en sån där blå typ låda med sand i utanför jobbet på lunchen. så var det vatten i den, jag vart helt dyngblöt på dela rumpan och byxorna ;) Ringde till mattias i panik och frågade om han kunde åka ner snappt med nya byxor, så ett tag senare kom han ner med torra byxor, haha, fyfan, det såg ut som jag hade kissat på mig ;)

aja, iaf efter jobbet fixa vi mat sen böt vi om till träningskläder och packa med badkläder, sen gick vi ner till badhuset och gymmade någon timme, var skönt att röra på sig lite, men jag kände att jag inte hade tränat på länge ;s



Efter gympasset gick vi ner till badet och satte oss i bubbelpoolen och njöt :)

Nu sitter jag på jobbet och ska fortsätta jobba igen!
Humör: inte så bra för tillfället.... hörs..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0