Fika

 Riktigt kaos på jobbet, är verkligen nonstop där just nu!
I söndags var jag hem till Melinda D och fikade lite, var trevligt att bara sitta och snacka lite :)
I måndags var jag och Mattias till Långshyttan för att fira min kusin som fyllde 15 år. Blev bjudna på fika där och de var en väldigt trevlig kväll.
Idag när jag kom hem somnade jag på soffan och vaknade kvart i sju, mamma, Rauno, Lovisa och Amanda skulle komma över mellan 6-7 så det var en himla tur vi vaknade då. Både jag och Mattias hade slumrat till ;)
De kom sedan och vi fikade och satt och snacka någon timme. De åkte precis hem så nu ska jag snart hoppa in i duschen.
 
Har fått värsta knölen på handleden också, tror det har med min värk att göra. Har ju haft väldigt ont i högra handleden länge nu och nu har jag fått en ny tid på vc på torsdag så hoppas de kan hjälpa mig denna gång. Det gör verkligen ont i mellanåt. Blir ju inte bättre av att jag ansträninger den hela tiden.
Aja, nu ska jag ta en skön dusch och sen ringa Ida. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0