Klippt mig

 På torsdagen var jag och käka på köket i gränden med Elin på jobbet, vart pannkakor! Älskar pannkakor, så jäkla gott. Undrar varför man inte gör det oftare hemma? Åt dock lite för mycket som vanligt så fick världens magknip. Aja, skyll sig själv!
Efter jobbet var jag och klippte mig, färgade ögonbrynen och nopprade dom. Var riktigt skönt när det var klart, vart super nöjd!
 
Syns ju inte så bra på bilden dock eftersom det är lockat också, men men ni kan ju föreställa er ;)
 
När jag kom hem sen gjorde vi lite korvstroganoff och sedan kom mamma och Rauno förbi och skulle hämta upp tjejerna. Fikade lite och snacka lite innan de drog. Vi fick även lite alkohol som tack för hjälpen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0