Blablablablabla..

Sitter uppe kl är 00.50 och kan inte sova än, skulle behöva sova eftersom jag ska upp tidigt im och åka till Stockholm till "The Studio" och fotograferas med Mattias.



Idag efter praktiken mötte jag Therese och följde mig hem, så vart vi hungriga, så jag, Therese och Mattias åkte till Mc Donalds och stanna där och åt! ;) Mums!

Sen på vägen hem lämna av Therese vid busstationen för hon skulle hem, och hämtade upp Emma som följde med oss hem. Vi kollade på Bonde söker fru och De okända ;P Skojsigt! Sen skjutsa vi hem henne, och nu sitter jag här och börjar bli skapligt trött! :s


Jag&Emma<3

Äsch, nu går jag och lägger mig. Godnatt sweeti! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0