Ångest

Sitter på jobbet nu och har en liten rast, och jag har ångest för de tnya jobbet, jag vill inte jobba helger! Vill göra roliga saker då, träffa alla kompisar och mysa med älskling, åka iväg osv.. men måste ju ändå tjäna pengar. Jag ska iaf jobba på Fredag och Lördag på star hotell, på fredagen kommer jag ha en medarbetare med mig, och på lördagen får jag antagligen stå själv som det lät på dem. jag hoppas det går bra, jag ska träna 2 timmar om dagen på räkningen och spelet sa dom, så det blir hem och träna ikväll. Kommer bli mycket jobb i Augusti, kommer jobba 6 dagar i veckan,och fredagarna blir det dubbelpass. Efter jobbet ska jag iaf möte Emelie H på stan för att ta en fika, trevligt! :) Vi skulle ju igentligen planerat inför helgen, men nu fick jag ju veta att jag skulle jobba, så får se nästa helg då =) Aja, igår bjöd jag iaf min älskling på mat på kingen, för jag älskar honom så mycket! <3 Mys.  Nu ska jag fortsätta jobba (y)

Puss sålänge! ´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0