Uppdatering

Lite uppdateringen igen, har haft fullt upp ;P
Fredagen gick väl rätt bra med jobbet, lite drygt med alla fulla människor, men jag vänjer mig nog snart :P


Där står jag med arbetskläderna till höger ;P Snodde den här av Emelie Wahlund :) Mina vänner som kom förbi och heja :)

Kl halv två när jag var klar med jobbet, mötte jag upp Elisabeth och några av hennes kompisar så cykla vi till Skogbo på efterfest :P Jag satt på packhållaren, vilken inte var så bra, den braka ihop xD haha  , så när vi skulle hem vkl fem på morgonen försökte vi fixa skjuts hem, tillslut fick vi tag på en som kunde hämta oss, så halv sex var jag hemma. :) Dagen efter sov jag nog till halv tre ;P Sen jobba på kvällen igen halv elva, vilket också gick bra, det dår bättre och bättre iaf :) Nu väntar jag bara på mitt schema så jag kam planera lite till helgerna :) 

Idag (söndag) gick jag ner till stan och mötte upp Jessica, Emelie L och Emelie A så gick vi till tai och åt mat, jätte gott. Sen bestämmde vi oss för att gå till Emelie A och fika lite, också väldigt trevligt :D Några timmar senare mötte jag upp Mattias och vi köpte en present till min lillebror som fyllt 14 år, sen vidare till mamma och gav honom presenten, sen vart de pratans där ett tag, och nu är vi hemma :) Lite senare kommer min andra bror Stefan hit och sover, eftersom vi ska till Uppsala imorgon :)

Nu vet ni liteom min helg ;P hahaha

Puss

Kommentarer
Postat av: A

vad får du göra på ditt jobb då :) ?

2010-08-16 @ 15:56:46
URL: http://amandaaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0