Mig själv

Jag har tråkigt så lägger in ett långt inlägg om mig själv, läs eller hoppa över ;)

1. Vad är klockan: 11:48
2. Vad heter dina föräldrar: Monika och Simon

 

3. Pojkvän: Mattias Andersson <3

 

4. Hårfärg: Brun
5. Piericing: Tungan
6. Tatuering(ar): En på ankeln och en i nacken

 

7. Bostadsort: Lilla Avesta
8. Har du varit kär: Självklart, nu!
9. Har du varit med om en bilkrasch: Nej.
10. Kaffe eller glass: Glass, dricker inte kaffe ;P
10. Snuttefilt eller kramdjur: Kramdjur
12. Antal syskon: 10 stycken (klicka på bilderna för att få större bild)

    
      


13. Lyckotal: 8 har det vart sen jag var lite, ingen aning om varför :P
14 Favoritserie: Andra Avenyn, Svensson svensson och Segemyhr
15. Favoritmat: Grillat, Pizza, Tacopaj och Korvstroganoff
16. Bästa veckodagen:
Fredag, ofc!
17. Senaste låt du lyssnat på: Bryan Adams - Heaven, nu !




18. Tandkräm: Collgate
19. Tycker inte om: Falska människor.
20. Sport att titta på: Inget, hatar att se sport på tv.
21. Ögonfärg: Blå, grön
22. Senaste sjukhusvistelse: Typ 5 månader sen
23. Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vitt
24. Hur många gånger kuggade du på körkortet: Har inte gjort de än så ^^
25. Vem fick du senast e-mail från: Facebook
26. Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej
27. Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: H&M
28. Vad gör du när du är uttråkad: Retas med Mattias ;) hihi
29. Födelsedag: 6 September
30. Vad retar du dig på: Mycket :P
31. Det bästa du vet: Min familj, min pojvän och mina vänner!
32. Läggdags: Olika, ibland somnar jag på soffan, som här.. och Mattias passar på att knäppa kort :P haha

 
33. Stjärntecken: Jungfru
34. Värdefullaste ägodel: Min mobil och datorn
35. Vad har du för kläder på dig just nu: Underkläder
36. Skostorlek: 37/38
37. Är du långsint: Tyvärr ja
38. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Få ett bra jobb och trappa ner på rökning.
39. Vilken film såg du på bio senast: Bröderna Karlsson



40. Bästa känslan:
När jag och älskling ligger i soffan och kollar på en bra film med dricka och smått & gott.
41. Vad är det vackraste som finns: Mattias;*
42. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Cypern eller Tutkiet :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad händer för dig efter sommaren då? :)

<3

2010-08-09 @ 14:30:02
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Okej, ja jag har 2,5 år kvar i örebro :) <3

2010-08-09 @ 14:33:17
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja fast jag ville hellre stanna här för att Nils har inte flyttat med mig så vi har ju typ bara setts på helgerna under ett år :( <3

2010-08-09 @ 14:35:39
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Nu är dagens blogg-tävlingen avslutad, besök min blogg för att se om det var just du som vann :) <3

2010-08-09 @ 22:08:08
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Härligt :) Jo det är väl helt okej med mig, bara jävligt förkyld! Hemskt.. haha :) Hur är det själv då?

2010-08-10 @ 11:12:30
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hehe jaa :) <3

2010-08-10 @ 13:40:30
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0