Morgonmorgon

Oj, tierd! De var jätte kul att vara ute och dansa lite med tjejerna :) tyvärr, sluta helgen rätt värdelöst, men var iaf kul innan! :)

Igår var vi hos mamma och hälsade på, sen somna vi jätte tidigt, vi alla var helt slut!
Nu är de Söndag redan och vill att helgen ska vara längre  :P Känner min rätt stressad, Jannica ska hem om några timmar med tåget :( , Mattias är i Romme, jag ska förska plocka undan lite här hemma, sen ner och möta Jessica på stan senare, för vi SKA TATUERA OSS igen :D

Och jag har ingen aning om vad jag ska ge till Mattias i födelsedagspresent :s , jag får panik, vet inte alls vad jag ska ge honom. -.-  , svårt!!


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Okej :) Ursäkta för sent svar, varit på resande fot så inte kunnat blogga & så.. Men nu är jag tillbaka :) Allt bra med dig ? :)

2010-02-09 @ 19:17:49
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0