Sverige demokraterna




Vadå "Ny kalla Sverige" ? Det är vi Svenska folket som har röstat fram det här, SD är med i riksdagen för att vi har röstat fram dom. Jag kan erkänna att jag röstade på SD, det är inte många som vågar säga att dom röstat på dem för de är många som är emot dem och man blir kallad rasist. Man är inte rasist för man röstat på Sverige demokraterna. Jag vill att det ska bli en förändring, att nått parti ska våga prata om invandringen och se det dåliga också.
Sen Lyfter också SD fram brottsligheten, hårdare straff. Man ska inte kunna ta en annans liv och sen vara ute efter något/några år. Då ska man få vård och uppsyn hela livet. Det är så enkelt och milt här i Sverige, att jag tror vi behöver in ett nytt parti och hoppas det blir en förändring.

Jag tycker det är så löjligt av de andra partierna att dom inte vill sammarbeta, vara i samma rum som Åkesson. Nu får dom fan ge sig!! Dom ska ju representera och lyssna på vad vi har röstat fram. Varför finns då SD som dom ändå inte kan komma med i riksdagen.



De här är ungdommarnas val i skolor, där ligger SD på 12,9 procent. Där är det de fjärde största partiet! Jag tror att om det blir lite förändring så kommer SD få ännu mer röster nästa val. Och som många säger och tror att det ska bli omval, då tror jag bara att Sverige demokraterna kommer få ännu mer röster.

Jag säger inte att vi ska slänga ut alla invandrare nu, utan jag tycker inte vi ska ta in alla som kommer för att stanna. Jag tycker vi ska hjälpa dom som har det svårt och behöver hjälp tills dom fått det bättre, jag tycker dom kan komma hit för att plugga, jobba osv, men sen åka tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Jannica

Bra skrivet :)

2010-09-21 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0