Jobbintervju på G

Åh älskar vädret ute! <3 Skulle vara så skönt med en promenad i det här vädret eller bara vara ute, men själv är man på jobbet ;) haha.  Aja har lunch nu så nu ska jag äta min matlåda, sen ringa Therese och gå ut en sväng. Kommer jobba över idag också, ska nog göra det hela veckan eftersom jag tog en ledig dag i fredags så tänkte jag jobba ihop några extra timmar på det här viset.

Igår ringde det från ett företag i Uppsala och ville att jag skulle komma på anställningsintervju nästa veckan, så ska åka och kolla vad det är för jobb, det lät bra, administration och Marknadsföring var mitt arbetsområde om jag skulle få de. Och jobbtiderna var 09.00-17.00 så det är ju bra tider eftersom jag lär pendla isf. Aja det där löser dig senare. Nu ska jag äta, är vrål hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0