Lunch

Gårdagen vart det först jobb som sagt, sen hem åt och duschade sen kom Mattias föräldrar förbi så vi fikade, pratade och hade trevligt, var kul att dom kom förbi en sväng :) Sen kollade jag på efterlyst, tycker att det är så himla bra, men man blir alltid så arg när man ser det, när man ser vilka idioter det finns i vår värld. Sen kollade även jag och Mattias runt lite på Internet efter en ny soffa, det är ju i stort behov just nu då vår är så himla nersitten, ;)

Nu är jag iaf på jobbet och har lunch,


haha, gamla kort! ;)


Kommentarer
Postat av: Stefan Öhman

Tja, du jag har aldrig förstått vitsen med att kolla på efterlyst. Jag vet hur störda människopr är och att massa hemskheter händer varje dag utan att jag behöver se på efterlyst! Hörs :)

2011-04-07 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0