Jul hos far

Gått bra på jobbet idag, hade tre timmars möte, men tiden gick jätte snabbt under den tiden då det var intressant att lyssna på :) Efter jobbet skynda jag mig hem och hoppa in i duschen innan vi åkte vidare till pappa. Där bjöds det på tacos och sedan vart det julklappsöppning! Alltid lika spännande ;) Var trevligt och var kvar där fler timmar,

här kommer lite bilder på det jag fick idag!




De tre sista bilderna är presenter från jobbet.

Tack för alla fina presenter!

Elin & Elsa: När ska vi öppa presenterna?
Jag: Snart tycker jag!!!
Pappa: Vadå? ska vi öppa prenterna nu?? Vi ska väl byta presenter och öppna dem på julafton?
Jag: Nej, jag tycker vi öppnar dem nu...
Pappa: Hmmm... jaja, okej!
Jag, Elin och Elsa: YEEEEY!!


Vi är tre tjejer som älskar julklappar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0